Pakiet Office: powrót wirtualnego asystenta?

Work Assistant to nowa aplikacja, która pojawiła się na niektórych smartfonach z testową wersją Windows 10. Jest to swego rodzaju wirtualny asystent, który pomaga zarządzać stworzonymi przez nas dokumentami.

Work Assistant pozwala między innymi na głosowe odnalezienie wybranego dokumentu, wysłanie go do innej osoby czy przeszukanie pod względem konkretnej treści. Dokładne funkcje aplikacji nie są jeszcze znane, bowiem ta oficjalnie nie jest jeszcze dostępna.

Work Assistant pojawił się już jednak na niektórych smartfonach, które posiadają zainstalowany system Windows 10. Dokładne działanie wirtualnego asystenta zostało przedstawione na poniższym filmie.

Anonimowe źródła podają ponadto, że funkcja ta zadebiutuje nie tylko na smartfonach z Windows Phone, ale również na urządzeniach desktopowych. Oznacza to, że każdy posiadacz pakietu Office i Windowsa 10 będzie mógł skorzystać z asystenta głosowego. Tylko czy będzie tego chciał?

Co prawda nie jest to powrót nieśmiertelnego Spinacza, jednak Microsoft ponownie kieruje się w stronę asystenta pakietu Office.

Źródło: Neowin via Instalki

Podziel się:
  • Wykop
  • Twitter
  • Gwar
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • MySpace
  • del.icio.us
  • Facebook
  • RSS

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *