Premiera Office 2010 i SharePoint 2010 dla biznesu

Firma Microsoft ogłosiła dzisiaj dostępność Microsoft Office 2010, Microsoft SharePoint 2010, a także Microsoft Visio 2010 i Microsoft Project 2010 dla klientów biznesowych na całym świecie.

Testy wersji beta Microsoft Office 2010 i SharePoint 2010 były największymi przedsięwzięciami tego typu do tej pory – liczba uczestników była trzykrotnie większa niż w przypadku poprzednich testów beta pakietu Office. W rezultacie 8,6 miliona osób używa już pakietu Office 2010 i produktów pokrewnych. Co więcej, ponad 1000 partnerów tworzy już rozwiązania przeznaczone dla produktów 2010.

Office 2010 i produkty pokrewne to lepszy kontakt i współpraca poprzez wspólne tworzenie w czasie rzeczywistym dokumentów Microsoft Word, PowerPoint i OneNote, zaawansowane zarządzanie wiadomościami i możliwości organizacji kalendarza w programie Outlook oraz nowy moduł Outlook Social Connector, który zapewnia dostęp do historii komunikacji oraz treści sieci społecznościowych bezpośrednio z poziomu programu Outlook.

Dzięki internetowym aplikacjom Office (Office Web Apps) praca może odbywać się z dowolnego miejsca. Uproszczone, działające w przeglądarce wersje programów Word, PowerPoint, Excel i OneNote zapewniają łatwy dostęp do dokumentów z praktycznie dowolnego miejsca, dają możliwość prostej edycji, zachowują wygląd i styl dokumentu niezależnie od urządzenia – treść i format pozostają dokładnie takie same podczas przenoszenia go między komputerem, telefonem a przeglądarką.

Dodatkowo w serwisie Windows Phone Marketplace pojawiła się aplikacja Office Mobile 2010 dostępna jako bezpłatna aktualizacja dla wszystkich telefonów Windows Mobile 6.5. Użytkownicy Office Mobile 2010 mogą dokonywać prostych zmian w dokumentach Office i sporządzać notatki poza biurem. Dzięki Office Mobile mogą pracować z dokumentami przechowywanymi w telefonie lub dołączonymi do wiadomości e-mail, a także przeglądać, edytować i aktualizować dokumenty przechowywane w witrynie Microsoft SharePoint 2010. Intranetowe witryny i społeczności SharePoint usprawniają też współpracę bez względu na lokalizację członków zespołu.

Nowy Office to bardziej atrakcyjna prezentacja pomysłów poprzez edycję wideo, tekstu i obrazów, emisję slajdów w Internecie bezpośrednio z PowerPoint, podgląd na żywo formatowania wklejania w programie Word, łatwe przygotowywanie dokumentów z wykorzystaniem nowego widoku Microsoft Office Backstage oraz nowe wykresy przebiegu w czasie w programie Excel do precyzyjnej wizualizacji trendów i danych.

Sztandarowe technologie produktywności biznesowej oferowane przez Microsoft są teraz dostępne w „chmurze”, dając niespotykaną do tej pory swobodę i elastyczność działom IT podczas zakupu i wdrażania rozwiązań. Aplikacje Office Web Apps są teraz dostępne dla wszystkich klientów posiadających licencje grupowe na pakiet Office. Ponadto klienci będą mogli zakupić dostęp do aplikacji Office Web jako część Microsoft Online Services, oprogramowania Microsoft dostępnego w chmurze.

Office 2010 i produkty pokrewne są od dziś dostępne w 14 wersjach językowych, a w ciągu następnych kilku miesięcy liczba ta wzrośnie do 94. Klienci w Polsce również mogą kupić już nowe produkty w ramach programów licencji grupowych, np: Open License. Dedykowana globalnej premierze produktów 2010 witryna firmy Microsoft, www.the2010event.com, została zbudowana z wykorzystaniem SharePoint Server 2010 i jest dostępna w ponad 60 krajach i 26 językach, w tym w języku polskim. Strona zawiera materiały, które pomogą firmom wybrać odpowiednie dla nich produkty 2010.

Źródło: Microsoft

Podziel się:
  • Wykop
  • Twitter
  • Gwar
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • MySpace
  • del.icio.us
  • Facebook
  • RSS

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *