Skype w Office Online już dostępny

Pod koniec listopada informowaliśmy o wprowadzeniu komunikatora Skype w Office Online. Wówczas Microsoft zapowiadał, że nowa funkcjonalność pojawi się u wszystkich zainteresowanych użytkowników webowego Office’a w przeciągu kilku tygodni. Korporacja dotrzymała słowa, a Skype w pakiecie Office Online jest już dostępny.

Czat Skype działa w ramach aplikacji Office Online Word i Office Online PowerPoint. Od teraz użytkownicy Office Online będą mogli korzystać z komunikatora w czasie pracy nad dokumentami i prowadzić konwersacje z pozostałymi autorami treści. Z pomocą czatu grupowego, można zrezygnować z tworzenia długich wątków wiadomości e-mail, co znacznie przyśpieszy i uprości pracę.

Aby rozpocząć korzystanie ze Skype dla Office Online wymagane jest konto Microsoft. Możliwe jest także powiązanie konta Microsoft z kontem Skype.

Źródło: Office Blog

Podziel się:
  • Wykop
  • Twitter
  • Gwar
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • MySpace
  • del.icio.us
  • Facebook
  • RSS

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *