Windows 7 sprzedaje się lepiej

Z badań rynku konsumenckiego przeprowadzonych przez NPD Group wynika, że Windows 7 sprzedaje się dużo lepiej niż Windows Vista.

Raport NPD Group dotyczy sprzedaży w Stanach Zjednoczonych. W okresie premiery Windows 7 (18-24 października) sprzedaż wersji pudełkowych (BOX) była o 234% wyższa niż miało to miejsce w przypadku Visty. Największą popularnością wśród konsumentów cieszyła się wersja Home Premium Upgrade i Professional Upgrade. Spory sukces odniosła również wersja Family Pack (licencja z możliwością instalacji na trzech komputerach w ramach jednego gospodarstwa domowego).

Nieco gorzej wyglądają statystyki sprzedaży nowych zestawów PC. Wzrost całkowitej sprzedaży wyniósł 49% rok do roku natomiast w okresie premiery Visty wskaźnik ten wyniósł 68%. W tygodniu premiery najnowszego Windowsa nowe komputery sprzedawały się o 6% słabiej niż w czasie premiery Visty.

Źródło: NPD Group, Instalki.pl

Podziel się:
  • Wykop
  • Twitter
  • Gwar
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • MySpace
  • del.icio.us
  • Facebook
  • RSS

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *