Windows 7 Forum
Pomoc i wsparcie Windows 7, 8, 10 => Sieci komputerowe i Internet => Wątek zaczęty przez: marbed w 15 Październik 2009, 08:50:43
-
Witam!
Mam Windows7 RC, internet z TP czyli Neostrada, ruter fakt może nie najlepszy taki zwykły z allegro ale z wgranym sofem Netgear DG834G i jest problem. Non stop zrywa mi połączenie, pojawia się trójkącik z wykrzyknikiem i lakoniczny komunikat o braku połączenia z siecią. Co ciekawe po kilku minutach znika i połączenie jest :-\ Czytam sobie coś na forum, chcę przejść na inną stronę a tu znów - odcięło. Choroby morskiej można dostać.
Dodatkowo sprawę komplikuje fakt że w tym samym czasie na drugim komputerze - laptop z XP ale przez WiFi net jest cały czas, bez żadnych przerwań. Jeszcze nigdy nie przerwało a w tym z 7 połaczonym z ruterem normalnie kablem do karty sieciowej praktycznie nie da się korzystać z netu.
Sugestie mile widziane...
-
Chaotycznie to opisane i nic nie rozumiem. Napisz dokładnie jak to jest podłączone.
Pozdrawiam
-
Ojej, nie sądziłem że to aż takie zawiłe ;)
(http://img688.imageshack.us/img688/2213/polaczenie.jpg)
-
nie znam dokładnej twojej konfiguracji w router bo podejrzewam ze to jego wina ale możesz to sprawdzić.
wyłącz w laptopie wifi i podłącz lan do niego i zobacz wtedy :) jak nie bedzie działało wiadomo ze jest coś z lanem :)
-
No i nadal problem, bo jak podłączyłem laptopa kablem to działało bez problemu ??? więc przyczyna jest w blaszaku, tylko pytanie czy po stronie "soft" czy "hard". Postaram się włożyć do niego kartę sieciową na PCI i wtedy będę już 100% wiedział.
-
mam ten sam problem ustawiłem PC na sztywno i dałem DNS ale dalej lipa;/
-
Polecam info linię dostawcy netu i ich pomoc niech oni ustawiają