Windows 7 Forum
Pomoc i wsparcie Windows 7, 8, 10 => Gry komputerowe => Wątek zaczęty przez: Stealthz w 20 Grudzień 2009, 22:25:04
-
Witam,ostatnio natknąlem sie na anglojęzyczny poradnik nt. poprawy jakosci gier w 7-demce.Wiem tyle ze likwiduje on problem z zacinaniem sie lekkim gier itp.
http://www.sevenforums.com/gaming/31980-lag-online-games-windows-7-a.html
Tutaj jest dostepny link - prosze o znawców tego języka o przetlumaczenie poradnika na język polski ,tak aby byl dostepny tutaj na forum,krok po kroku ,tak jak jest tam.Prosze nieuzywac google translate ani innych translatorow ,gdyz daje to odwrotny efekt.
-
hm w sumie trudno te problemy zdiagnozować, w tym poradniku chodzi o to, że konflikt powoduje karta dźwiękowa lub jej sterowniki, ale lepiej poczekać, aż ktoś stworzy program , który implementuje tą poprawkę, którą autor tam proponuje, bo jak widać to nic pewnego nie jest..
A tymczasem można używać 'game booster' , najnowsza wersja jest kompatybilna pod win7.
Tłumaczenie poradnika:
1.Wyłącz swoją kartę dźwiękową w menedżerze urządzeń i sprawdź którąkolwiek grę, w której miałeś wcześniej problem z lagami, wysokim pingiem, czy przycinkami. Jeśli po wyłączeniu karty dźwiękowej jest lepiej to znaczy, że powinieneś użyć tego poradnika, w takim razie wykonaj punkt 2.
2. * start/uruchom/regedit
* Idź do: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Multimedia\SystemProfile
* Dwukrotnie kliknij na wartość NetworkThrottlingIndex; i wpisz FFFFFFFF .
* Zrestartuj komputer
Mechanizm ograniczania przepustowości systemu Windows
Programy multimedialne wymagają większej ilości zasobów, dlatego stos sieciowy systemu Windows implementuje mechanizm ograniczania przepustowości w celu obniżenia poziomu przetwarzania ruchu sieciowego niezwiązanego z multimediami do 10 pakietów w ciągu milisekundy.
Mechanizm ograniczania przepustowości jest uaktywniany tylko podczas korzystania z programów multimedialnych wymagających przestrzegania harmonogramu czasowego. Ten mechanizm ograniczania przepustowości może być jednak przyczyną zmniejszenia wydajności sieci podczas aktywnego odtwarzania multimediów. To zmniejszenie wydajności może z dużym prawdopodobieństwem występować tylko w przypadku sieci o dużej szybkości transmisji danych, które są nasycone do maksymalnej pojemności.
Więc ja bym się tu nie martwił to raczej występuje tylko na gigabitowych sieciach..
-
Wypróbowałem ten myk i zauważyłem różnicę u mnie gry działają płynniej ;)
-
u mnie róznicy nie dostrzegam
-
u mnie róznicy nie dostrzegam
Jeśli masz w komputerze procesor wielordzeniowy to się nie dziwie ja mam dinozaura :D
-
Powiem tak: ten temat trzeba przykleić. Mi pomógł.
Dziwne bo jak miałem bete windowsa 7 32 bit Ultimate tego problemu nie było.
Dopiero po kupnie i instalacji Windows 7 Profesionnal 64 bit problem wystąpił. Czyżby wersja Ultimate była "lepsza" ba nawet beta.
Objawy zauważyłem w Mass Effect 2 i Bioshock 2 (bo zdążyłem tylko te zainstalować) po prostu nie dało się grac. Występowały przyciny takie że o celowaniu nie było mowy.
Po tym fixie jest ok. Mimo to wydaje mi się że jednak na tym 32 bit lepiej chodziły.
P.S.
Mam pytanie odnośnie wykorzystania procentowego procka podczas wlączonej gry, czy to normalne że jest 100%? Nigdy na to nie patrzyłem jak nie miałem problemów z płynnośćią. Teraz na 64 bit jest własnie 100%. Nawet jak teraz pisze i mam gre zminimalizowaną.
Mój sprzęt:
Procesor: C2D e6300 1,86 krecony na 2,24 (wcześniej był więcej podkręcony ale podczas testów tak został na razie)
Płyta główna: Asus P5B
Pamięć: DDR2 4x 1GB Patriot PC2-6400 800Mhz
Grafika: Galaxy GeForce 8800 GTS tez krecony zmienione chłodzenie