Windows 7 Forum
Pomoc i wsparcie Windows 7, 8, 10 => Porady i sztuczki => Wątek zaczęty przez: petrosj w 21 Maj 2010, 10:42:42
-
Zainstalowałem Windows 7 na swoim komputerze, do obsługi kont pocztowych zainstalowałem program WINDOWS MAIL. I tu mam problem w obsłudze tego programu.
Do tej pory uzywałem programu pocztowego Outlook Express. Pod Windows 7 program ten nie działa. W menu była taka zakładka <Wyślij/Odbierz>, po wybraniu której zaczytywałem odbieranie i wysyłanie poczty ze wszystkich zdefiniowanych w programie kont e-mail.
W Windows 7 po zainstalowaniu Windows Mail nie moge znalezc takiej mozliwosci - nie dosc ze program podzielil mi wszystkie odebrane wiadomosci wg adresów e-mail (nie wiem jak ustawic odbieranie pozty zbiorczo cumes do kupy) w jednaj skrzynce odbiorczej, to jeszcze aby sprawdzic poczte - musze klikac w kazda skrzynke odbiorca osobno.
Czy istnieje sposób aby odbierac poczte z wielu kont mailowych w jednej skrzynce odbiorcej oraz czy jest funkcja wyslij/odbierz poczte (odswizenie zawartosci skrzynki w dowolnym momencie).
Prosze o pomoc.
-
Prosi się o pomoc w innym dziale tu się wstawia artykuły z poradami i sztuczkami. Ludzie myślcie logicznie.
-
Wyślij/Odbierz -> F5
-
nie mam przed oczyma ale tam jest coś takiego jak synchronizuj wszystko