Windows 7 Forum

Pomoc i wsparcie Windows 7, 8, 10 => Użytkowanie => Wątek zaczęty przez: brtek106 w 31 Styczeń 2011, 21:30:12

Tytuł: Ciągłe błędy...
Wiadomość wysłana przez: brtek106 w 31 Styczeń 2011, 21:30:12
Siema, dziś zainstalowałem windows 7 professional 32bit i mam problem.
Co chwilę wyskakują błędy, jak nie explorer. exe i właśnie z tym mam największy problem.
Są także błędy z np. przeglądarką internet explorer.
Płyta na pewno jest dobrze nagrana, dodam także, że na poprzednim windowsie (xp pro) miałem podobne błędy.
Już sam nie wiem co mam robić, pomóżcie proszę!

(http://img201.imageshack.us/img201/6898/appcrash1.jpg) (http://img201.imageshack.us/i/appcrash1.jpg/)
(http://img27.imageshack.us/img27/9518/appcrash2.jpg) (http://img27.imageshack.us/i/appcrash2.jpg/)
Tytuł: Odp: Ciągłe błędy...
Wiadomość wysłana przez: robert79513 w 31 Styczeń 2011, 21:32:12
Zrób skan dysku czy nie ma na nim błędów i test pamięci ram.
Tytuł: Odp: Ciągłe błędy...
Wiadomość wysłana przez: Gosc w 31 Styczeń 2011, 21:43:11
Patrzyłeś: http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows-vista/What-to-do-if-Internet-Explorer-stops-responding

Zainstaluj Total commandera i wywal wszystko z pulpitu. Reset systemu.
http://www.dobreprogramy.pl/Total-Commander,Program,Windows,12316.html
Tytuł: Odp: Ciągłe błędy...
Wiadomość wysłana przez: brtek106 w 31 Styczeń 2011, 21:51:15
Za 10 minut ściągnie się 3DMark Vantage 1.0.2 to sprawdzę ram.
Tymczasem zdaję raport ze skanu antywirusem avira - nic nie wykrył.
(http://img834.imageshack.us/img834/1235/skanwn.jpg) (http://img834.imageshack.us/i/skanwn.jpg/)
Tytuł: Odp: Ciągłe błędy...
Wiadomość wysłana przez: robert79513 w 31 Styczeń 2011, 22:04:12
Chodziło mi o scandisk a nie antywirus a pamięć ram sprawdza się tak http://www.poradykomputerowe.pl/sprzet_komputerowy/testowanie_pamieci_ram_w_windows_vista-117.html
Tytuł: Odp: Ciągłe błędy...
Wiadomość wysłana przez: brtek106 w 31 Styczeń 2011, 23:54:39
W trakcie testu wykryło jakiś błąd, po ukończeniu testu pamięci ram włączył się ekran powitalny, wywaliło explorer.exe, po czym musiałem zresetować komputer, ale wiem, że błąd jakiś jest...
A co do scandiska to nie wiem jak się tego używa.  ???

@Edit.
Dodam jeszcze, że w przeciągu godziny wyskoczyły mi 2 bluescreeny, coś tam crash dump i odliczało co 5 wzwyż, ale tak szybko, że nie przeczytałem dokładnie wszystkiego.
Tytuł: Odp: Ciągłe błędy...
Wiadomość wysłana przez: kamiton w 01 Luty 2011, 01:07:07
wypnij kosc pamieci jedna na poczatek i test - jak zla to wywal i tak samo sprawdz pozostale. wczesniej sprawdz wiatraki czy sie kreca
Tytuł: Odp: Ciągłe błędy...
Wiadomość wysłana przez: brtek106 w 01 Luty 2011, 14:49:18
Wypiąłem jedną z kości, teraz pogram trochę i zobaczę czy coś się będzie działo.
Tytuł: Odp: Ciągłe błędy...
Wiadomość wysłana przez: tomeh w 11 Luty 2011, 22:06:23
Skan disk sam naprawia błędy i polecam też defragmentacje przy okazji