Windows 7 Forum

Pomoc i wsparcie Windows 7, 8, 10 => Użytkowanie => Wątek zaczęty przez: KaMaro w 26 Luty 2011, 15:10:20

Tytuł: Jak "skasować" powiadomienie o uprawnieniach admina?
Wiadomość wysłana przez: KaMaro w 26 Luty 2011, 15:10:20
Witam

Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób mogę pozbyć się ciągle wyskakującego powiadomienia o tym że np. aby usunąć jakiś folder muszę posiadać uprawnienia administratora.
Tak, ja jestem jedynym administratorem na stacji więc jest to zbędne i uciążliwe...
Z góry dziękuję
Tytuł: Odp: Jak "skasować" powiadomienie o uprawnieniach admina?
Wiadomość wysłana przez: kropka59 w 26 Luty 2011, 17:53:04
za pomocą komendy uruchamianej w Wierszu poleceń

net user Administrator /active:yes

otwórz okno administratora (nie zmieniaj nazwy) - poprzednie swoje konto usuń i wszystko bedzie ok
Tytuł: Odp: Jak "skasować" powiadomienie o uprawnieniach admina?
Wiadomość wysłana przez: KaMaro w 02 Marzec 2011, 18:53:16
Chodziło mi bardziej o coś takiego:

http://www.youtube.com/watch?v=TTmys8SiusM (http://www.youtube.com/watch?v=TTmys8SiusM)