Windows 7 Forum

Pomoc i wsparcie Windows 7, 8, 10 => Użytkowanie => Wątek zaczęty przez: Rems w 27 Maj 2011, 00:15:47

Tytuł: nie wyświetla bibliotek w moich dokumentach
Wiadomość wysłana przez: Rems w 27 Maj 2011, 00:15:47
Witam... dziś zrobiłem format dysku, po formacie wszystko świetnie działało aż do momentu kiedy zainstalowałem aktualizacje..
Teraz jak wchodzę w dokumenty to nie wyświetla mi bibiotek, a jak wchodzę z poziomu start i od razy do myzyka/dokumenty/video to mi wyświetla pliki
a jak wchodzę po prostu w biblioteki to nic pusto jest i z lewej strony na pasku tez jak chcę rozwinąć pasek bibliotek to nic się nie dzieje.
Wie ktoś dlaczego tak się dzieje??
Tytuł: Odp: nie wyświetla bibliotek w moich dokumentach
Wiadomość wysłana przez: Rems w 27 Maj 2011, 23:12:27
hmm wygląda na to, że biblioteki byłu ukryte... teraz je widzę, ale dlatego że mam opcję "pokazuj ukryte pliki i foldery"  gdzie w opcjach mogę odznaczyć żeby te biblioteki nie były ukryte ?