Windows 7 Forum

Pomoc i wsparcie Windows 7, 8, 10 => Instalacja systemu => Wątek zaczęty przez: pawelnyczaj w 06 Marzec 2009, 23:42:23

Tytuł: Problem z softem do HP Scanjet G3010
Wiadomość wysłana przez: pawelnyczaj w 06 Marzec 2009, 23:42:23
Mam skaner HP Scanjet G3010 i nie mogę zainstalować sterownika ze strony http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=en&cc=us&prodNameId=1849438&prodTypeId=15179&prodSeriesId=1849437&swLang=8&taskId=135&swEnvOID=2093 (są to sterowniki dla Visty 32 bit). Chodzi mi o pełny soft HP Scanjet Full Feature Software and Driver z maja 2007. Po rozpakowaniu setup niby się uruchamia, ale nie rozpoznaje systemu (wmawia mi, że mam niekompatybilny system, podczas gdy wszystko, co pójdzie na Viście a nawet na XP powinno pójść na siódemce). Teraz używam tego skanera z sterownikami podstawowymi, które Windows 7 Build 7000 pobiera z netu i instaluje.

W związku z tym problemem mam pytanie, czy może zainstaluje się soft z innego skanera, najlepiej nowszy. Zresztą w sumie wychodzi na to, że HP spi jesli chodzi o soft do skanera (g3010 nie jest przecież antykiem).
Tytuł: Odp: Problem z softem do HP Scanjet G3010
Wiadomość wysłana przez: michau w 15 Marzec 2009, 20:52:03
Pytanie takie jak Twoje niepierwszy raz pojawiło się na tym forum a odpowiedz na nie jest też niepierwszy raz udzielane. Jeżeli coś nie działa nawet podczas prób instalacji czy uruchamiania z kompatybilnością do wcześniejszych wersji systemu Windows to problem jest poważniejszy bo aplikacja nie jest kompatybilna. Powodów może być wiele, np. brak jakiś bibliotek czy zmiana ich nazw wielkości lub cokolwiek.

Musisz w takim przypadku czekać na aktualizację oprogramowania od producenta sprzętu.

Pozdrawiam