TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu [X]
Windows 7 Forum

Regulamin forum dyskusyjnego Windows 7

Offline Mirahz

  • *****
  • 367
    • Windows 7
Regulamin forum dyskusyjnego Windows 7
« dnia: 03 Luty 2008, 19:34:43 »
Regulamin Serwisu Windows7.pl oraz Forum Dyskusyjnego dostępny jest pod adresem:
https://windows7.pl/regulamin


Warunki dodatkowe

1. Zakazane jest umieszczanie na łamach forum treści sprzecznych z prawem polskim i międzynarodowym, tj. związanych z pornografią, środkami odurzającymi (np. narkotykami), treści faszystowskich, treści wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej oraz wulgarnych, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, naruszających prawa innych osób.

2. Zabronione jest umieszczanie na łamach forum wszelkiego rodzaju numerów seryjnych, czyli tzw. seriali.

3. Zabronione jest umieszczanie linków do stron zawierających oprogramowanie pirackie, (tj. warez), cracki, oraz numery seryjne (tj. seriale).

4. Zabronione jest posiadanie więcej niż 1 konta użytkownika forum dyskusyjnego Windows7.pl

5. Zabronione jest obrażanie, wyśmiewanie użytkowników forum (bez względu na rangę i pełnione obowiązki).

6. Zabronione jest klonowanie (kopiowanie) tematów i umieszczanie tego samego wątku w różnych działach.

7. Przed napisaniem nowego tematu, należy użyć opcji "Szukaj" i sprawdzić, czy przypadkiem taki wątek nie istnieje.

8. Każdy temat powinien znaleźć się w odpowiednim dziale. W przeciwnym razie wątek będzie przenoszony lub usuwany.

9. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku. Niedopuszczalne jest tworzenie tematu np. o treści "Pomóżcie", "Uwaga mam problem!, czy chociażby "123daiukjmdadewid302czddepqe084kd".

10. Do tzw. "nabijania postów" (sztuczne zwiększanie ilości napisanych wiadomości) zalicza się: wszelkiego rodzaju kłótnie, pisanie nie na temat, powtarzanie wypowiedzi poprzednika oraz odpowiadanie: "Też tak uważam", "Zgadzam się z przedmówcą", "Szukaj na google", itp.

11. Pisanie wszystkich wyrazów dużymi literami (pisanie na włączonym "caps lock"), oraz nadużywanie wykrzykników, jest odbierane jako krzyk. Taka wiadomość może być zignorowana przez Moderatora lub Administratora.

12. Aby edytować własną wiadomość należy skorzystać z opcji "Modyfikuj".

13. Prywatne wiadomości nie mogą być umieszczane na forum ogólnodostępnym.

14. Prywatne sprawy załatwiamy za pomocą prywatnej wiadomości, e-maila lub komunikatora.

15. Administrator oraz Moderator może usunąć wiadomość oraz temat bez podania przyczyny.

16. Administrator oraz Moderator może wyedytować wiadomość np. w celu zwrócenia uwagi forumowiczowi.

17. Administrator może usunąć, zablokować konto użytkownika.

18. Kolor czcionki zarezerwowany dla Administratora to czerwony, dla Moderatora zielony.

19. Maksymalny rozmiar obrazka (pliku graficznego) znajdującego się w podpisie użytkownika to: 400x100px (tj. 400px szerokości i 100px wysokości).

20. Regulamin może ulec zmianie. Informacje o ewentualnych zmianach będą widoczne w dziale "Ogólnie o forum".

21. Regulamin uzupełniony jest o Netykietę: https://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

Warunki dodatkowe powstały na podstawie treści dostępnych na forum serwisu Instalki.pl https://forum.instalki.pl/
« Ostatnia zmiana: 25 Maj 2018, 12:57:23 wysłana przez Mirahz »