hm w sumie trudno te problemy zdiagnozować, w tym poradniku chodzi o to, że konflikt powoduje karta dźwiękowa lub jej sterowniki, ale lepiej poczekać, aż ktoś stworzy program , który implementuje tą poprawkę, którą autor tam proponuje, bo jak widać to nic pewnego nie jest..
A tymczasem można używać '
game booster' , najnowsza wersja jest kompatybilna pod win7.
Tłumaczenie poradnika:1.Wyłącz swoją kartę dźwiękową w menedżerze urządzeń i sprawdź którąkolwiek grę, w której miałeś wcześniej problem z lagami, wysokim pingiem, czy przycinkami. Jeśli po wyłączeniu karty dźwiękowej jest lepiej to znaczy, że
powinieneś użyć tego poradnika, w takim razie wykonaj punkt
2.
2. * start/uruchom/regedit
* Idź do: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Multimedia\SystemProfile
* Dwukrotnie kliknij na wartość
NetworkThrottlingIndex; i wpisz
FFFFFFFF .
* Zrestartuj komputer
Mechanizm ograniczania przepustowości systemu Windows
Programy multimedialne wymagają większej ilości zasobów, dlatego stos sieciowy systemu Windows implementuje mechanizm ograniczania przepustowości w celu obniżenia poziomu przetwarzania ruchu sieciowego niezwiązanego z multimediami do 10 pakietów w ciągu milisekundy.
Mechanizm ograniczania przepustowości jest uaktywniany tylko podczas korzystania z programów multimedialnych wymagających przestrzegania harmonogramu czasowego. Ten mechanizm ograniczania przepustowości może być jednak przyczyną zmniejszenia wydajności sieci podczas aktywnego odtwarzania multimediów. To zmniejszenie wydajności może z dużym prawdopodobieństwem występować tylko w przypadku sieci o dużej szybkości transmisji danych, które są nasycone do maksymalnej pojemności.
Więc ja bym się tu nie martwił to raczej występuje tylko na gigabitowych sieciach..