TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu [X]
Windows 7 Forum

GTX 295 SLI - 32 000 punktów w 3DMark Vantage

Offline TonyM

  • ****
  • 471
  • Que te pasa man?
GTX 295 SLI - 32 000 punktów w 3DMark Vantage
« dnia: 16 Kwiecień 2009, 13:33:51 »
Cytuj
Jeśli nie miałeś(-aś) jeszcze okazji poczytać o nadchodzących kartach graficznych NVIDII – GeForce’ach GTX 295 – mamy dla Ciebie interesującą wiadomość. Do sieci trafiły wyniki testów przeprowadzonych w 3DMark Vantage. Są naprawdę wysokie!

GeForce GTX 295 ma być najszybszą kartą graficzną na rynku. Osoby zainteresowane specyfikacją techniczną odsyłam do tej wiadomości. Teraz wspomnę jedynie, że opracowywana przez NVIDIĘ nowość zaoferuje 2 procesory graficzne GT200, wykonywane w procesie produkcyjnym 55 nm.

Wcześniejsze informacje dotyczące GTX 295 były związane przede wszystkim ze specyfikacją urządzenia. Tymczasem do sieci trafiła wiadomość o wydajności w popularnym benchmarku. Wykonano bowiem test komputera wyposażonego w tandem kart graficznych GTX 295 (pracowały w technologii SLI), jak i platformę Core i7. W 3DMarku Vantage udało się uzyskać ponad 32 000 punktów. Zrzut ekranowy prezentujemy poniżej.


Świetny wynik w 3DMark Vantage – 2 x GTX 295 i procesor Intel Nehalem (Fot. Xfastest.com)

Instalując w komputerze dwie karty tego rodzaju zyskujemy 4 procesory graficzne, dzięki czemu wydajność w jakiejkolwiek grze będzie bez wątpienia fantastyczna. Słabe strony? Najnowsza grafika NVIDII cechuje się dużym apetytem na prąd.

Testy zostały przeprowadzone przez zagraniczny (azjatycki) serwis Xfastest.com.

źródło: www.benchmark.pl
---

I co wy na to? ;D Któż z was nie chciał by mieć takiego sprzętu?

P.S. Osobiście wole konsole... wydam te 2k na PS3 (albo 600zł na X360), i mam sprzęt na najbliższe 3 lata z idealnie płynną grafiką. Tylko mi nie mówicie, że grafika jest do dupy ;]

Offline shprica

  • *
  • 28
  • :D
Odp: GTX 295 SLI - 32 000 punktów w 3DMark Vantage
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Kwiecień 2009, 14:48:45 »
no ta, sprzet niczego sobie, ale cena jaka przyjdzie nam za to zaplacic jest nie do przyjecia, jak dla mnie. poczekamy rok, to ceny spana a karta i tak bedzie jedna z najlepszych.

Odp: GTX 295 SLI - 32 000 punktów w 3DMark Vantage
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Kwiecień 2009, 16:22:37 »
Naszczęście ja nie gram , a jak już to w tytuły które wchodzą mi na 190003920489842 fpsów ;p Ale skoro ja nie gram to dlaczego brakuje mi procesora szybszego i więcej ramu ... życie jest straszne ;(

Offline TonyM

  • ****
  • 471
  • Que te pasa man?
Odp: GTX 295 SLI - 32 000 punktów w 3DMark Vantage
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Kwiecień 2009, 16:28:46 »
kup: i7, 16GB DDR3 1600-2000MHz i nie będziesz narzekać xD

Odp: GTX 295 SLI - 32 000 punktów w 3DMark Vantage
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Kwiecień 2009, 16:33:41 »
Nom zamierzam ;p Jednak zamiast i7 będzie 2xXeon , i będe miał karte graficzną - Gf7300 ;d

Offline TonyM

  • ****
  • 471
  • Que te pasa man?
Odp: GTX 295 SLI - 32 000 punktów w 3DMark Vantage
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Kwiecień 2009, 16:36:19 »
mogę ci 6600 sprzedać za 40zł ;D

Wracajmy do tematu...

Odp: GTX 295 SLI - 32 000 punktów w 3DMark Vantage
« Odpowiedź #6 dnia: 16 Kwiecień 2009, 16:50:27 »
Moim zdaniem jesli mam wrócić do tematu , to to jest  bez sensu ;p Jak ktoś jest grafikiem to ok - bo kupi 2 karty i popracuje na tym przez pare lat , bo np. rozdzielczość kompów w 99% była 640*480 - był przeskok na 1280*768 ( mówie hipotetycznie a nie ze z danej na daną sie przechdoziło ) to żeby zwiększyć wydajność ok kupujemy nowy zestaw , teraz standardem jest 1680*1050 , natomiast jesli chodzi o graczy - kupie kompa który za rok jest do wymiany , co jest bez sensu , nawet przy tym , ze producenci hamują postęp technologiczny jest on za duży , i dlategoprogramista nie chce sie optymalizować . No prosze - popatrzcie na PS2 - ma 10 lat , gry jeszcze wychodzą , a to jest szczyt optymalizacji - God of War - dodam , ze PS2 ma 300mhz i 4 mb vramu ;p no właśnie prawda ;p ? PS3 przegoniło na starcie Xboxa , a pamiętajmu ze ma 7 rdzeni i 3 kości ramu - pomyślcie co będzie za pare lat , zoptymalizują gry , kupuje ps3 ( tzn. narazie nie ;p , hipotetycznie ) i im dłużej je mam to gry są lepsze i chodzą lepiej , i tak po tych 5-6 latach pewnie zmieniam konsole , wydatek ok tych 5k ( no tak bo konsola , + telewizor ( teraz MUSI być hd , za pare lat będa OLEDy i jeszcze większe resy ) , + jakies pady wifi , nagłośnienie ) i to raz na pare lat a w kompa gracz ciągle ładuje kase . Co jest plusem , producent , często gorszą grafiką w konsoli musi rekompensować to w grywalności - więc nie ma takiego czegoś , że ktoś sie męczy grając , co wielokrotnie miałem grając np. w Świątynie Pierwotnego Zła , a odpale Final Fantasy , Pokemony , czy contre , siedze i pykam , mimo ze jest to proste , ale ma grywalność , prawda jest ze świat jest stworzony z prostoty a każde udziwnienie powoduje pogorszenie wszystkiego , co z tego ze mam piekielnie trudnego fps'a skoro nie daje mi to fanu ? Fajnie ze powstają takie procesory , jednak ja bym zastosował to do celu przetwarzania danych , informacji , zając sie optymalizacją i wyciąganiem maksimum , bo teraz to co jest w społeczności gier na pc to jest takie coś - o mamy tira , nawrzucamy tam mebli , o super zmieściło się 100 stołów , a ktoś inny wezmie żuka z przyczepką , ale pomysli i poukłada stoły , ze jeden wchodzi w drugi , część porozkręca powkłada w luki i zmieści tez 100 sztuk - a wiadomo żuk mniej pali , wydajniejszy , tanszy , wygodniejszy , - więc po co był tir ?

Offline TonyM

  • ****
  • 471
  • Que te pasa man?
Odp: GTX 295 SLI - 32 000 punktów w 3DMark Vantage
« Odpowiedź #7 dnia: 16 Kwiecień 2009, 17:13:41 »
co do telewizorów OLED zbytnio bym się nie napalał... miałem kome Benq-Siemens S88 z ekranem OLED. Jakoś obrazu (tzn kolory) była przepiękna. Ale żywotność bardzo krótka. Ale za kilka (czy. kilkanaście) lat...

ziebal

Odp: GTX 295 SLI - 32 000 punktów w 3DMark Vantage
« Odpowiedź #8 dnia: 16 Kwiecień 2009, 17:35:51 »
Nom zamierzam ;p Jednak zamiast i7 będzie 2xXeon , i będe miał karte graficzną - Gf7300 ;d

Coś mi tu pachnie Maciem Pro ;P

Odp: GTX 295 SLI - 32 000 punktów w 3DMark Vantage
« Odpowiedź #9 dnia: 19 Kwiecień 2009, 23:16:13 »
Dokładnie... sam nie raz łapałem sie na tym, iż zachwycałem się grafiką w God of War/GoW2... a następnie myślałem po co mi w ogóle ten GTX 260 w PC :) Ostatnimi laty bardzo rzadko gram na komputerze... ale gdy odpaliłem starego, ale jarego Gothic'a I (grę, która notabene ma grywalność na najwyższym poziomie) nie odchodziłem od komputera do późnej nocy, mimo, iż grać zaczynałem wczesnym rankiem. Dobrze, że były święta, bo pewnie nie chociłbym do szkoły.  ::)

Offline TonyM

  • ****
  • 471
  • Que te pasa man?
Odp: GTX 295 SLI - 32 000 punktów w 3DMark Vantage
« Odpowiedź #10 dnia: 19 Kwiecień 2009, 23:34:00 »
przecież God of War 1 jaki i 2 nie wyszły na PCeta... więc widziałeś je na PS'ie rozumiem?

Odp: GTX 295 SLI - 32 000 punktów w 3DMark Vantage
« Odpowiedź #11 dnia: 20 Kwiecień 2009, 14:57:51 »
No oczywistość ^^ A czy ktoś z forumowiczów grał kiedyś może na PS2 w grę Black?? To jest dopiero grafika ;P I jak z tego malutkiego pudełeczka wycisneli takie cuś?? Płynnie  ::)

Offline qwer

  • ***
  • 104
Odp: GTX 295 SLI - 32 000 punktów w 3DMark Vantage
« Odpowiedź #12 dnia: 02 Maj 2009, 21:03:46 »
lukas_gab i reszta macie troszke racji no ale apstrachujac od tego zauwazcie ze tak wielkie i mocne grafiki w kompach oraz procki to na potrzeby wlasnie gier komputerowych co jest zwiazane z brakiem optymalizacji kodu gry i potrzeba dostosowywania do wielu patform... i przez to sie robi taki paradoks jak z GTA 4 ze konsola smiga az milo na max detalach na PS3 a na kompie to dopiero niewadno wyszly komponenty zdolne uciagnoc max detale wersji PC...

prawdopodobnie od wydania nowego xboxa ktory bedzie mial klawe i myche i bedzie obslugiwal juz wtedy wiekszosc peryferi + net rynek gier bedzie zchodzil z PC na konsole(powoli)...

w sumie to problem jest dwojaki bo przejscie gier na konsole i odchodzenie z PC jest mieczem obusiecznym...  w  zeczywistosci lista za i przeciw takiego rozwiazania byla by dlugawa a wymianianie tego niema sensu bo ktos kto umie myslec zauwazy + i -

kwestia jest taka ze baranza IT jest bagnem w ktorym zadzi pieniadz stare przyzwyczajenia oraz monopolizm... nigdy nie bedzie tak jak trzeba bo by nie bylo z tego kasy... nigdy nie bedzie mozna zrobic rewolucji bo zawsze ktos bedzie cie scigal z tasakiem z to... a co najwazniejsze monopolizm zamieza nam dac stabilizacje i standardyzacje... ale niestety kosztem wiekszej kasy i tego ze nie zawsze musi byc to dobre bo widac to po M$
Chcesz kupic kompa/ lapka?? ZGLOS SIE

GG:2889405 Tlen:meserak@o2.pl

Offline TonyM

  • ****
  • 471
  • Que te pasa man?
Odp: GTX 295 SLI - 32 000 punktów w 3DMark Vantage
« Odpowiedź #13 dnia: 02 Maj 2009, 21:07:52 »
"abstrahując" nie "apstrachujac" dobrze, że chociaż wiesz co to znaczy ;)

Komputer jest najtrudniejszą platformą... to zdanie odpowiada na długi wcześniejszy post ;)
« Ostatnia zmiana: 02 Maj 2009, 21:09:34 wysłana przez TonyM »

Offline XvAK

Odp: GTX 295 SLI - 32 000 punktów w 3DMark Vantage
« Odpowiedź #14 dnia: 02 Maj 2009, 21:14:00 »
GTA 4 ze konsola smiga az milo na max detalach na PS3 a na kompie to dopiero niewadno wyszly komponenty zdolne uciagnoc max detale wersji PC...
630p + średnia jakość grafiki to dla ciebie max. detale? Na kompe to możesz sobie zagrać w FullHD (jeśli masz taki sprzęt).
www.RzeZnia.eu - Polska sieć serwerów Counter-Strike 1.6