Zauważyłem na swoim przykładzie, że najczęstszym powodem takiego zachowania kamerzysty są problemy ze sterownikami do kamerki internetowej. U mnie pomaga wyłączenie kamerzysty i odpięcie kamerki na jakieś 10 sekund, następnie podłączenie jej spowrotem. Po tym zabiegu kamerzysta normalnie się odpala. Ale jeśli nie posiadasz kamerki a kamerzysta dalej tak się zachowuje to spróbuj odinstalować kamerzystę, wywalić wszystkie wpisy w rejestrze do niego oraz jego folder w Program Files. Zrestartować kompa lub się wylogować i zalogować ponownie do systemu i zainstalować go jeszcze raz. Odznaczając start z systemem i aktualizacje. U mnie co prawda działa z aktualizacją i nawet ostatnio aktualizator się zmienił na nowy (o czym firewall powiadamiał mnie blokując cały pulpit

, ale jeśli w tej konfiguracji nie działa, można spróbować zawsze inaczej. Mam W7 b.7137 x64 i nawet takie badziewie jak Labtec WebCam Pro udało mi się zainstalować na Vistowych sterach (po wielu kombinacjach i ustawianiu zgodności z Vistą). Mimo to od czasu do czasu kamerka mi się poprostu wiesza i kamerzysta działa podobnie jak twój z komunikatem zaloguj się.
Mam nadzieję, że to pomoże

Powodzenia, to system beta więc nie wszystko musi działać
