Witam. Zakładam ten temat, aby poskarżyć się na 36i6/LukasBank oraz by uzyskać jakieś informacje na ten temat.
Otóż dnia 07-07-2009 przed godziną 00:00 Dokonałem zasilenia na stronie zasilenia.36i6.pl na kwotę 10zł. Jak zwykle w Formie Płatności wybrałem "Posiadam konto w innym banku". Zalogowałem się do LukasBanku i wysłałem przelew na konto spółki BlueMedia... nic nie byłoby w tym dziwnego gdyby nie to, że zasilenia ani po paru minutach (jak to było zwykle), ani do tej chwili nie otrzymałem. 08-07-2009 o godz 1:00 dokonałem drugiego zasilenia za tę samą kwotę, ponieważ aktywny telefon jest mi bardzo potrzebny w chwili obecnej. Zasilenia ni huhu. Z samego rana napisałem reklamacje poprzez formularz reklamacyjny na stronie internetowej 36i6. W opowiedzi dostałem to:
"Witam,
uprzejmie informuję, że wybrana płatność "posiadam konto w innym banku" kieruje środki na konto Blue Media w banku BZWBK. Zatem złożona dyspozycja jest przelewem międzybankowym (tzw. elixir), którego księgowanie w banku trwa do trzech dni roboczych. Po zaksięgowaniu środków na rachunku Blue Media zasilenie powinno zostać zrealizowane.
W przyszłości polecam wybranie swojego banku przy wyborze płatności. Dyspozycja będzie wówczas przelewem międzybankowym, którego zaksięgowanie będzie trwało znacznie krócej.
Dziękuję za współpracę."
W związku z tym sie do jasnej c**lery pytam dlaczego zawsze zasilenie dostawałem i ja, i członkowie mojej rodziny po paru minutach? Waszym zdaniem błąd banku? Operatora? Jest 09-07-2009 godz. 12:41 na moim zegarku a zasilenia nadal nie widzę
Proszę o wasze opinie. Pozdrawiam.