Dla mnie biblioteki nie są fajne, ponieważ zmieniają Moje Dokumenty też w bibliotekę, a mam w moich dokumentach oprócz innych plików i folderów dwa foldery, w których widok chcę ustawić na miniatury. I jak ustawię w jednym z tych folderów widok "miniatury" wracam do moich dokumentów a tam tez miniatury, więc w "Moich dokumentach" zmieniam widok na "Lista" wchodze znów do tego folderu ze zdjęciami, a tam widok "Lista".
Moje dokumenty mam na dysku D i jak tam wchodzę to mam ustawione widoki tak jak chcę, a gdy wchodzę w Moje Dokumenty przez START -> DOKUMENTY to jest j.w. opisałem.
Ogólnie gdy wchodze w Moje Dokumenty przez START -> DOKUMENTY to jest to biblioteka która przejmuje konfiguracje nad resztą folderów i nie mogę żadnego z nich ustawić inaczej, wszystkie sa ustawione tak jak folder Moje Dokumenty, jeśli LISTA to wszystkie lista, jeśli MINIATURY, to wszystkie miniatury.