Witam serdecznie - dzięki temu forum już jeden problem z programem pocztowym tzn. z Windows Live Mail rozwiązałem, więc może i w innej nurtującej mnie kwestii ktoś mi pomoże
Sprawa wygląda następująco:
mam skonfigurowanych pięć kont i trzy podpisy, które poprawnie się włączają w momencie tworzenia nowej wiadomości ale tylko jeśli wcześniej z listy kont wybiorę dane konto (zostanie ono przeze mnie zaznaczone\podświetlone poprzez pojedyncze kliknięcie) powiązane w opcjach z odpowiednim podpisem. Ten sposób jest niezbyt wygodny a nie wskazanie wcześniej żadnego z kont kończy się wstawieniem podpisu z domyślnie skonfigurowanego konta (co jest oczywiście dla mnie logiczne i porządane). Problem polega na tym, że nie działa zmiana podpisu jeśli przełączę konta w oknie redagowania nowej wiadomości - chodzi dokładnie o rozwijaną listę w prawym górnym rogu (czyli pole "Od:"). Według mnie zmieniając tam konto pocztowe powinien być automatycznie dołączony stosowny podpis - niestety podpis nie ulega zmianie
Jakieś pomysły i sugestie?
...już wszystko jasne - po konsultacjach z twórcami aplikacji dowiedziałem się, że ta funkcja działa jak należy i podpisy nie powinny się wtedy zmieniać a jedynie serwer poczty wychodzącej - temat zamykam