Witam,
Pogrzebałem trochę sieci i zdaje się, że nikt nie pisał o moim problemie.
Mam tablet HP tx2650ep z Vistą Home Premium kupiony po 26 czerwca itd. Zamówiłem więc aktualizację (w grudniu) ze strony HP i nie czekałem na nią długo. Niestety, po otwarciu przesyłki (swoją drogą za 30 euro mogli się bardziej postarać) zauważyłem, że na płycie z system napisano: "Languages: English, Russian, Hebrew, Portugesee, Spanish". Trochę mnie to zmartwiło, ale pomyślałem, że nie wymieniają wszystkich języków na płycie. Kiedy jednak doszedłem do etapu wyboru języka nadal nie było polskiego.
Jak myślicie - co teraz zrobić? Myślałem o wysłanie maila do HP, bo chyba powinienem otrzymać wersję zlokalizowaną (Przecież w formularzu zamówienia jak byk stoi POLSKA). Reklamacja?
Pozdrawiam,
Michalus