Witam serdecznie. Jakiś czas temu chciałem wykonać defragmentację, jednak wyskoczył mi taki oto błąd:

Nie miałem czasu na kombinowanie, odpuściłem sobie. Dzisiaj przypomniałem sobie o problemie i chciałem go jakoś rozwiązać. Po kilku próbach uruchomienia usługi Harmonogramu Zadań, gdzie wyskakiwał błąd taki:

zacząłem googlować. Zgodnie z tym co wyczytałem, sprawdziłem, czy nie mam zablokowanego portu 150 (miałem, lecz odblokowałem). Kolejna próba - ten sam skutek. Dalej sprawdziłem, czy nie mam wyłączonych usług Zdalne wywoływanie procedur (RPC) i Dziennik zdarzeń systemu Windows. Nie miałem. Próba uruchomienia usługi w trybie awaryjnym także się nie powiodła. Znalazłem rozwiązanie innego problemu z uruchomieniem Harmonogramu, poprzez usunięcie klucza w rejestrze. Skończyło się to niemożnością uruchomienia systemu i przywracaniem go do stanu sprzed 2 dni.
Niby można żyć bez tej usługi, ale mnie tam wygodniej uruchamiać defragmentację po ludzku, a nie z wiersza poleceń. Poza tym jeszcze się kiedyś okaże, że coś będę próbował uruchomić i się to nie uda. I wtedy będzie zgrzytanie zębami

Jakieś pomysły?