Witam,
Mam dziwny problem. Od paru dni nie moge polaczyc sie ze strona logowania mojego banku. Strona jest na protokole https. Na strone glowna banku moge wejsc, ale na strone https do logowania juz nie.
Sprawdzilem wszystkie mozliwe opcje.
Nie korzystam z windowsowego Firewalla, wiec tu jedna opcja sama sie rozwiazuje.
Korzystam z KIS'a (Kaspersky Internet Security). Ale strona nie dziala nawet przy wylaczonym KISie.
Z innego komputera w sieci domowej - dziala.
Z wirtualnej maszyny uruchomionej na moim systemie - dziala.
Czyli napewno problem jest w moim systemie. Dziwne tylko jest to, ze problem wystepuje nadal przy wylaczonej zaporze i antywirusie.
Probowalem nawet wyczyscic cache dns (ipconfig /flushdns), ale problem nadal ten sam.
Skolei, gdy sprawdzam ping na adres tej strony, to uzyskuje adres IP, ale brak odpowiedzi na pingi.
Bylbym juz sklonny pomyslec sobie, ze system banku dodal moj IP do regulki swojego firewalla z opcja DROP, ale po 1. mam zmienne ip, po 2. strona dziala z innych systemow z tego samego ip.
Wyglada to wiec, tak jakby moj system mial regulke DROP na polaczenia wychodzace przez protokol https na tamten host. Na tamten, bo na inne adresy moge sie polaczyc przez https.
Ktos ma jakis pomysl, co z tym sie stalo?
Moje dane:
System Win 7 Ultimate (kompilacja 7600)
strona banku:
http://www.lloydstsb.comstrona logowania ktora mi nie dziala:
https://online.lloydstsb.co.uk/customer.ibc?WT.ac=hpIBlogonP.S.
Rzecz jasna sprawdzilem wszystkie mozliwe przegladarki internetowe.