witam użytkowników w7 i proszę o pomoc/sugestie (i oczywiście wyrozumiałość: szukałem odpowiedzi na swoje wątpliwości ale jak dotąd nie znalazłem
)
W ustawieniach ekranu w7 (podobnie jak i we wcześniejszym systemach) korzystam/-łem z powiększenia DPI (Panel sterowania>Wygląd i personalizacja>Ekran>Ustaw niestandardowy rozmiar tekstu DPI). Ustawiam na 120-130%.
To "jakiś" sposób by móc zawodowo, optymalnie pracować na lapku 17" w 1920x1200.
Ale od czasu do czasu chciałbym skorzystać ze standardowego ustawienia tegoż powiększenia: 100%.
Owszem niby to żaden problem zmienić DPI, jednak "wszystko" wówczas się rozsypuje.
Mam tu na myśli głównie ułożenie ikon na pulpicie.
To samo oczywiście dzieje się w przypadku powrotu i ponownego ustawienia np 125% DPI ekranu.
Hmmm. Od dłuższego czasu myślę albo o stworzeniu nowego konta albo jakiegoś profilu (jak i gdzie?) żeby dało się przełączać DPI ekranu bez rozsypywania się pulpitu.
Czy nowe konto użytkownika to dobry pomysł? Spróbowałem i utworzyłem nowe konto ale oczywiście przekonałem się, że zaczynam od zera jeśli chodzi o ustawienia pulpitu itp.
Zatem czy da się i jak w w7 sklonować moje bieżące konto użytkownika w celu utworzenia nowego konta ?
Albo czy w ramach jednego konta użytkownika można mieć kilka jakiś profili obejmujących również DPI ekranu ?