TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu [X]
Windows 7 Forum

Jak "skasować" powiadomienie o uprawnieniach admina?

Jak "skasować" powiadomienie o uprawnieniach admina?
« dnia: 26 Luty 2011, 15:10:20 »
Witam

Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób mogę pozbyć się ciągle wyskakującego powiadomienia o tym że np. aby usunąć jakiś folder muszę posiadać uprawnienia administratora.
Tak, ja jestem jedynym administratorem na stacji więc jest to zbędne i uciążliwe...
Z góry dziękuję

Odp: Jak "skasować" powiadomienie o uprawnieniach admina?
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Luty 2011, 17:53:04 »
za pomocą komendy uruchamianej w Wierszu poleceń

net user Administrator /active:yes

otwórz okno administratora (nie zmieniaj nazwy) - poprzednie swoje konto usuń i wszystko bedzie ok

Odp: Jak "skasować" powiadomienie o uprawnieniach admina?
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Marzec 2011, 18:53:16 »
Chodziło mi bardziej o coś takiego:

http://www.youtube.com/watch?v=TTmys8SiusM