Witam.
Od kilku dni pracuje na Windows 7 Home Premium i nie mogę poradzić sobie z problemem WIFI.
Od początku; kilka dni temu kupiłem nowego laptopa Samsung z zainstalowanym system Windows 7 w wersji angielskiej.
Po pierwszym uruchomieniu komputera połączyłem się bezprzewodowo z internetem i wszystko było ok. Po kilku minutach internet zaczął znacznie zwalniać. Nadal jest podłączony do sieci, ale strona ładuje się kilka minut - po następnych kilku minutach i kilku odświeżeniach strony na chwile wszystko wraca do normy. Kiedy internet działa to działa dobrze, ale co chwile jakby tracił połączenie (choć widnieje status CONNECTED - INTERNET ACCESS). Zdziwiło mnie to ponieważ komputer jak i oprogramowanie i sterowniki są nowe i zaktualizowane. Dzwoniłem do mojego dostawcy internetu UPC i polecono mi zmiane kanału w routerze z 11 na 6 lub 1. Niestety problem występuje nadal. Wyłączyłem szyfrowanie/zabezpieczenia - nie pomogło. Ustawiłem w routerze dostęp poprzez adres MAC - problem dalej nie ustąpił. Tak jak mówie - internet działa, ale na kilka minut - później się zawiesza i znów działa na kilka chwil...
Jest to strasznie uciążliwe. Przeszukałem masę stron i zauważyłem, że wielu ludzi ma podobne problemy z WIFI na Windows 7. Inne komputery w domu, które mają system Windows XP lub Vista i łączą się do tego samego routera nie mają żadnych problemów - internet nigdy się nie rozłącza. Problem występuje tylko i wyłącznie u mnie na Win 7. Próbowałem przeróżnych ustawień - wyłączyłem oszczędzanie energii aby nie wyłączało karty WIFI, odznaczyłem IPv6... nie nie pomaga... proszę o pomoc bo już trace nerwy.
Dodatkowe Informacje:
LAPTOP: Samsung NP300E5A - A01DX
SYSTEM: Windows Home Premium 64bit // wersja angielska
WIRELESS CARD: Intel(R) Centrino(R) Wireless-N 130 // 1Gb LAN
(informacja z pudełka)COMMUNIC: Intel 802.11bgn(1x1) + BT3.0HS
DOSTAWCA INTERNETU: UPC
ROUTER UPC: Cisco EPC2425
PRZEGLĄDARKA: Google Chrome