TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu [X]
Windows 7 Forum

Problem z aktualizacją KOD 8007273D

Problem z aktualizacją KOD 8007273D
« dnia: 28 Grudzień 2009, 15:58:50 »
Podczas próby aktualizacji win7 pojawia się komunikat:



wyłączyłem antywirusa, jednak to nic nie pomogło. Wiecie może jak rozwiązać ten problem?

firefighter1

Odp: Problem z aktualizacją KOD 8007273D
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Grudzień 2009, 15:05:46 »
a czy przypadkiem nie dotyczy to wersji RC? oraz sprawdz w zakładce "Uzyskaj pomoc dotyczącą tego błędu" czy nie ma tam: "reset Winsock", a gdyby było to:
Reset Winsock
=======================
1. Click the “Start” button, click "All programs", and click "Accessories".
2. Right-click "Command Prompt", and click "Run as administrator". If you are prompted for an administrator password or confirmation, type the password or provide confirmation.
3. Please enter the following command, and press enter.
Netsh winsock reset
4. A message stating "Successfully reset the Winsock Catalog" will appear. Then restart the computer.
(jeśli potrzebne tłumaczenie to daj znać)
no i jak masz RC to przesiadz sie na RTM.

« Ostatnia zmiana: 29 Grudzień 2009, 15:16:13 wysłana przez firefighter1 »

Odp: Problem z aktualizacją KOD 8007273D
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Grudzień 2009, 23:44:05 »
reset Winsocka pomógł  :)

dzięki wielkie  ;D