Jeszcze kilka lat temu za nagłówek tego typu byłbym posądzony co najmniej o drobny defekt umysłu, jednak na szczęście dzisiaj większość z nas nie widzi w tym nic dziwnego. Przechowywanie danych w chmurze staje się coraz bardziej popularne, o czym świadczą wyrastające jak grzyby po deszczu usługi sieciowe. Microsoft idzie o krok dalej i ilustruje w nowej kampanii reklamowej, co może się stać, gdy z takiego dobrodziejstwa nie skorzystamy.
Nowa kampania marketingowa Microsoftu to humorystyczne scenki rodzajowe, które przedstawiają niebezpieczeństwa, jakie czyhają na użytkowników laptopów na każdym kroku. Notebook wpadający do ogniska czy robot niszczący nasze miejsce pracy? Zapewne każdemu z nas choć raz w życiu przydarzyło się coś takiego.
No dobrze, może jednak nie. Niemniej jednak przerysowane scenki chcą nas uświadomić, że tak naprawdę w każdym momencie może dojść do awarii sprzętu, a co za tym idzie, do utraty cennych danych. Ochroną w takiej sytuacji jest oczywiście korzystanie z chmury, w tym przypadku SkyDrive od Microsoftu. Trzeba się zgodzić, że jest to niezwykle wygodne podczas różnego rodzaju operacji na plikach.
Co sądzicie o przechowywaniu danych w chmurze? Wygodne, czy jednak pozbawiające nas ostatnich szczątków prywatności?
Źródło: SkyDrive, YouTube