Ostatnimi czasy Microsoft przyzwyczaił wszystkich do stosowania nietypowych kampanii marketingowych, np. niezbyt pozytywnie odebrana reklamówka z Jerrym Seinfeldem. Najnowszy klip promujący konferencję Professional Developers Conference 2008 i nowy system Windows 7 został stworzony z udziałem… boys bandu 4 Softies and a Pizza Guy. Młodzieńcy ubrani w białe dresy tańczą i śpiewają o Windows 7. Z pewnością wiele osób zaskoczyła taka forma promocji. Cały klip wykonany jest niezbyt profesjonalnie ale można domyślić się, że taki był zamysł twórców zatem można traktować go z przymrużeniem oka.
Ze słów utworu można dowiedzieć się między innymi, że podczas PDC 2008 nowy system zostanie przekazany uczestnikom na dyskach twardych o pojemności 160GB (warto dodać, że będzie to wersja pre-Beta). Kolejny fragment piosenki “Wiem że pokocham sposób w jaki reagujesz na mój dotyk” może wskazywać, że Microsoft pracuje nad kompatybilnością Sevena z interfejsem dotykowym.
Konferencja Professional Developers Conference 2008 odbędzie się w Los Angeles w dniach 27-30 października. Więcej informacji na www.microsoftpdc.com
Autor: Mateusz Ponikowski
Źródło: PCLab.pl, microsoftpdc.com
heheh, oby system był wykonany bardziej profesjonalnie od tego klipu:D
Moim zdaniem zabawne, jakiś marketingowiec z MS ma poczucie humoru 🙂 🙂