Od jakiegoś czasu głównym celem Microsoftu zdaje się być stworzenie w pełni zintegrowanego i kompatybilnego ekosystemu, pozwalającego na łatwą i wygodną pracę, bez potrzeby przejmowania się zbyt wieloma aspektami konfiguracji komputera. Trzeba przyznać, że działania firmy są w ostatnim czasie mocno zintensyfikowane, o czym świadczyć może kolejna premiera – Office Store dla pakietu biurowego Office 2013.
Czym jest Office Store? Jest to narzędzie stanowiące repozytorium aplikacji i dodatków firm trzecich, przeznaczonych do działania z najnowszą wersją pakietu biurowego Microsoftu.
Rozwiązanie to pozwala na pobranie narzędzi zwiększających funkcjonalność Office’a 2013. Wszystkie zainstalowane dodatki przypisywane są do konta Microsoft Account, dzięki czemu całość ustawień jest synchronizowana pomiędzy poszczególnymi stacjami roboczymi. Ciekawą funkcją jest również dodawanie informacji o wykorzystywanych dodatkach do edytowanych dokumentów. Jeżeli do ich poprawnego otwarcia wymagany jest konkretny dodatek, użytkownik jest o tym fakcie informowany w trakcie ich otwierania i ma możliwość bezpośredniego pobrania go z Office Store.
Źródło: Ubergizmo
l1594,31zł za licencję na MS office dla małych firm. No zdrowo kogoś porąbało. Skąd mam tyle wziąć? Może niektórych stać, a mnie nie. 300-400zł bym udźwignął, ale nie 1600zł. A potem dziwią się, że jest piractwo. Mnie nie zadowala licencja domowa bo jeżeli będę chciał dorobić i zrobić jakiś projekt to nie mogę go użyć, ehh, dlatego jestem zmuszony uzywać libreoffice..