Minął prawie miesiąc odkąd Microsoft wypuścił reklamę porównującą tablety Surface RT oraz iPad. Rzecz jasna ten drugi postawiony był w negatywnym świetle. W dniu dzisiejszym opublikowano kolejny materiał, mający w założeniu ośmieszyć Apple i możliwości iPada. Tylko czy faktycznie nie jest to już przesadą?
Marketingowcy zapewne bawią się świetnie. Nic jednak nie zmieni faktu, że Surface RT od premiery sprzedaje się znacznie poniżej oczekiwań, czego nie można powiedzieć o konkurencji. Najnowsza reklama zachęca do produktu firmy z Redmond większym wyświetlaczem, podstawką czy możliwością dołączenia klawiatury. Jak widać po zainteresowaniu, w przypadku tabletów funkcje te niekoniecznie muszą być pożądane.
Z drugiej strony takie elementy jak wbudowany port USB, korzystanie z kilku aplikacji jednocześnie na podzielonym ekranie i niższa cena może przekonać do siebie część klientów. W tym przypadku jednak silna pozycja konkurencji na rynku i zaufanie klientów zapewne zbyt szybko nie odmienią sytuacji na podium. Kolejne reklamy mogą z kolei bardziej zniechęcić niż przekonać do zakupu. A Wy co sądzicie o takiej polityce Microsoftu?
Źródło: Neowin