Microsoft Office 2010 jest na rynku już od pół roku, a sprzedaż pakietu cały czas osiąga rekordowe wielkości. Najnowszy pakiet biurowy Microsoftu wypracował dwucyfrowy wzrost w pierwszym kwartale od premiery. Prognozy sprzedaży zakładają dalej znakomite wyniki.
Gdy dziennikarze portalu Neowin spytali Microsoft o powód sukcesu platformy, przedstawiciel firmy powiedział, że “Klienci doceniają Office 2010 oraz popierają nowy, długoterminowy kierunek rozwoju Microsoft. Poparcie dla nowych funkcji wiąże się z tym, że klienci są zadowoleni ze zwiększonych możliwości współpracy online w chmurze”.
Office 2010 SP1 został niedawno wysłany do beta testerów. W świecie IT panuje niepisana zasada: nie instaluj żadnego produktu od Microsoft, zanim nie pojawi się dodatek SP1. Dopiero ta wersja jest już pewna pod względem stabilności i bezpieczeństwa.
Źródło: Neowin
Kupilem bo moja firma ma umowe z microsoftem i licencja kosztowala mnie 50 zl (chociaz teoretycznie mialo byc za darmo). w sklepie widzialem cene (kolo poltora tysiaca za wszystko) i z cala pewnoscia nie kupilbym do domu w tej cenie – absurdalnie drogo.
pozdrowienia