Akcja Smoked by Windows Phone zakończona sukcesem

Smoked by Windows Phone to bardzo nietypowa akcja marketingowa Microsoftu, mająca na celu udowodnienie, że w wielu codziennych zastosowaniach mobilny system operacyjny Microsoftu pozwala na szybsze dotarcie do funkcji i opcji telefonu niż w rozwiązaniach konkurencji. Na targach Consumer Electronics Show firma pozwalała uczestnikom na rywalizację. Akcja okazała się na tyle ciekawa i popularna, że została ona przeniesiona na rynek globalny. Dziś poznaliśmy jej wyniki.

Smoked by Windows Phone to akcja która wzbudza równie dużo pozytywnych, jak i negatywnych emocji. Jakiś czas temu w Internecie zaczęły pojawiać się informacje o uczestnikach konkursu, którzy mieli w nim zwyciężyć, a mimo wszystko nie otrzymali należnej im nagrody.

Microsoft starał się szybko zatuszować negatywne wrażenie wywołane przez te incydenty i przyznał należne nagrody. Dziś firma opublikowała wyniki konkursów przeprowadzonych na całym świecie. W sumie telefony z Windows Phonem 7 na pokładzie wygrały 40 522 razy. Liczba przegranych sięgnęła 462 przypadków. Tym samym 98,9% potyczek to wygrane Microsoftu.

Akcja zakończyła się 12 kwietnia.

Źródło: Neowin

Podziel się:
  • Wykop
  • Twitter
  • Gwar
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • MySpace
  • del.icio.us
  • Facebook
  • RSS

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *