Microsoft kolejny raz porównuje swoje urządzenia do iPadów

Cykliczne reklamy porównujące osiągnięcia urządzeń z Windowsem do iPadów stały się już normą. W dniu wczorajszym w sieci pojawiła się kolejna zajawka z tej serii – tym razem jest jednak o wiele bardziej poważnie i po prostu życiowo. Czyżby Microsoft zakończył agresywną politykę i zaczął eksponować faktycznie zalety swoich gadżetów?

W przedstawionej scence możemy zaobserwować studentów siedzących na zajęciach i przeglądających książkę na tabletach. W pewnym momencie muszą coś zanotować. Właściciele iPadów w pośpiechu wyciągają dołączane klawiatury i robi się zamieszanie, podczas gdy dziewczyna pracująca na Lenovo Yoga po prostu odwraca podstawkę, która jest jednocześnie klawiaturą. Zresztą zobaczcie sami.

Microsoft w końcu dotarł do sedna sprawy i zaczął reklamować aspekty, które faktycznie dają przewagę nad konkurencją. I o to właśnie chodzi.

Źródło: YouTube

Podziel się:
  • Wykop
  • Twitter
  • Gwar
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • MySpace
  • del.icio.us
  • Facebook
  • RSS

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *