Cykliczne reklamy porównujące osiągnięcia urządzeń z Windowsem do iPadów stały się już normą. W dniu wczorajszym w sieci pojawiła się kolejna zajawka z tej serii – tym razem jest jednak o wiele bardziej poważnie i po prostu życiowo. Czyżby Microsoft zakończył agresywną politykę i zaczął eksponować faktycznie zalety swoich gadżetów?
W przedstawionej scence możemy zaobserwować studentów siedzących na zajęciach i przeglądających książkę na tabletach. W pewnym momencie muszą coś zanotować. Właściciele iPadów w pośpiechu wyciągają dołączane klawiatury i robi się zamieszanie, podczas gdy dziewczyna pracująca na Lenovo Yoga po prostu odwraca podstawkę, która jest jednocześnie klawiaturą. Zresztą zobaczcie sami.
Microsoft w końcu dotarł do sedna sprawy i zaczął reklamować aspekty, które faktycznie dają przewagę nad konkurencją. I o to właśnie chodzi.
Źródło: YouTube