Microsoft zna się na łączeniu telewizji z komputerami, czego dowodem jest platforma Media Center. Tym bardziej dziwi fakt, że do tej pory korporacja nie reagowała na powstające jak grzyby po deszczu platformy telewizyjne, w tym Google TV.
Według agencji Reuters, teraz wszystko może się zmienić. Dziennikarze agencji twierdzą, że Microsoft prowadził już rozmowy z przedstawicielami mediów na temat uczestnictwie w płatnym serwisie dostarczanym za pośrednictwem Xbox 360. Microsoft włącza się w walkę z Google, Apple i innymi graczami, którzy dostarczają usługę łączącą internet z przekazem telewizyjnym oraz wypożyczalnią filmów w odbiorniku telewizyjnym.
Choć uczestnictwo Microsoftu w grze o rynek platform telewizyjnych wydaje się naturalną koleją rzeczy, nie znamy żadnych szczegółów dotyczących ewentualnej premiery, a przy braku pewności te doniesienia są jedynie domysłem na temat strategii giganta IT.
Warto wspomnieć jeszcze o jednej interesującej rzeczy. Niedawno Sony obniżyła cenę za odbiorniki telewizyjne obsługujące Google TV. Czyżby platforma nie spotkała się z ciepłym przyjęciem? Czy w tym, nieprzychylnym dla Google stanie rzeczy, Microsoft znajdzie swoją lukę i zgarnie stawkę?
Źródło: Neowin