Dotychczasowe reklamy tabletów Microsoftu skupiały się raczej na czynnościach ważkich, pozostawiając bez odzewu takie aspekty, jak możliwości techniczne czy po prostu specyfikacja urządzenia. Jak zapowiadają przedstawiciele firmy, strategia marketingowa związana z Surface 2 będzie zawierać znacznie więcej konkretów, a mniej „tańców”.
Co prawda Surface 2 nie został jeszcze oficjalnie zaprezentowany, ale ma to nastąpić już 23 września. Wtedy też Microsoft ujawni nową linię tabletów. Surface 2 Pro będzie prawdopodobnie posiadał procesor Intel i5 i 8 GB RAM-u. I faktycznie trzeba przyznać, że takimi parametrami można się chwalić.
Kwestią dyskusyjną pozostaje wykorzystanie Windows RT, ale z oficjalnym werdyktem wstrzymajmy się do momentu premiery. Cieszy natomiast, że Microsoft zamierza podejść do tematu w bardziej profesjonalny sposób. Ciągłe porównywanie się do innych najwidoczniej nie wyszło Surface’owi na dobre.
Źródło: Softpedia