Kilka dni temu Microsoft oficjalnie wypuścił dla wszystkich pełną wersję Outlook.com. Firma z Redmond ma jednak świadomość, że ciężko będzie przekonać do siebie zwolenników Gmaila oraz Yahoo Mail. W ramach promocji nowej usługi, wypuszczono specjalną stronę, która udowadnia przewagę Outlooka nad konkurencją.
Korzystasz z klienta pocztowego i chciałbyś połączyć się z takimi serwisami jak Facebook, Twitter czy LinkedIn? Chciałbyś przypisać określone zadania do wiadomości jak np. usuwanie po 3 dniach? A może masz już dość targetowanych reklam zapychających skrzynkę? Jeśli na powyższe pytania odpowiedzieliście twierdząco, to Outlook.com według Microsoftu powinien być jedynym rozsądnym wyborem. Pełną listę porównawczą znaleźć można pod tym adresem. Poniżej prezentujemy ponadto nowy materiał z możliwościami Inboxa.
Warto dodać, że niektóre z wyróżniających się funkcji wymagają opłaty rocznej w wysokości 19,95 USD. Przykładem jest choćby stała aktywność konta, bez konieczności logowania się przy każdej wizycie.
Źródło: Microsoft