Projektując nowoczesne aplikacje należy zastanowić się na jakim sprzęcie dane oprogramowanie ma być używane oraz jakie dodatkowe urządzenia ma obsługiwać. Jeśli jesteś nowoczesnym programistą lub projektantem oprogramowania i chcesz tworzyć software wykorzystujący najnowsze osiągnięcia techniki, warto abyś zapoznał się z poniższymi informacjami:
Kinect SDK – Tworzenie aplikacji – ten cykl artykułów pokazuje w jaki sposób można we własnych aplikacjach wykorzystać potencjał urządzenia Kinect, które do tej pory było używane wraz z konsolą XBOX 360. Po podpięciu urządzenia do komputera z systemem Windows 7, programista ma dostęp do programowego reagowania na zdarzenia wywołane ruchem sylwetki człowieka znajdującego się przed sensorem.
Surface 2.0 SDK – Projektowanie interaktywnych aplikacji – cykl artykułów, który prowadzi czytelnika przez podstawy projektowania aplikacji sterowanych dotykiem. Projekty wykonane na potrzeby artykułów działają zarówno na interaktywnym stole Surface 2, jak i na komputerach z systemem Windows 7 wyposażonych w ekrany dotykowe.
Źródło: http://msdn.microsoft.com/pl-pl, Tomasz Kowalczyk