Windows Phone 7, platforma mobilna dostępna na rynku USA od 8 listopada, nie sprzedaje się tak dobrze, jak oczekiwał tego Microsoft. Szacunki Microsoftu zakładają sprzedaż 3,5 miliona urządzeń do końca roku, jednak może się okazać, że są to tylko mrzonki. Według sprawozdania TheStreet, Microsoft sprzedał 40 tys. telefonów w sieciach AT&T i T-Mobile w dniu amerykańskiej premiery.
W Stanach Zjednoczonych sprzedaż WP7 jest na razie słaba. Sytuację platformy mobilnej Microsoftu można porównać do telefonu społecznościowego Microsoft Kin, który został sprzedany w ilości zaledwie 10 tys. sztuk.
Początki mogą być trudne, jednak prawda o WP7 wyjdzie na jaw już za kilka tygodni. Sezon świąteczny nadchodzi, a wtedy można będzie zmierzyć rzeczywiste zainteresowanie nową platformą telefoniczną. Skoro WP7 ma zawojować rynek smartfonów, warto dla porównania przypomnieć, że w ubiegłym miesiącu Google sprzedawał 200 tys. telefonów z Androidem, a Apple 260 tys. iPhone’ów… dziennie.
Źródło: Neowin