Microsoft udostępnił w 50 krajach (także w Polsce) testową wersję nowego portalu MSN. Serwis został zaprojektowany od podstaw w taki sposób, aby zapewnić dostęp do najpopularniejszych treści pochodzących z czołowych mediów. Na uwagę zasługują między innymi możliwości personalizacji.
Wersja testowa nowego MSN jest dostępna pod adresem preview.msn.com. Portal będzie się docelowo składał z 10 sekcji tematycznych – sport, wiadomości, kuchnia, finanse, zdrowie i fitness itp. W każdej z nich pojawią się interesujące materiały pochodzące od renomowanych partnerów – oczywiście w języku polskim.
Nowy MSN to nie tylko agregat treści, ale również narzędzia ułatwiające konsumpcję treści. Znajdziemy tu między innymi listy zakupowe, kalendarze podróży, kalkulatory oszczędności, a także zintegrowane z serwisem aplikacje Outlook.com, Facebook, Twitter, OneNote, OneDrive, a niedługo również Skype. Poszczególne usługi będą dostępne z górnej belki, która będzie w pełni personalizowana.
Narzędzia będą pomocne podczas normalnego przeglądania artykułów. Np. w przypadku szukania interesującego nas przepisu kulinarnego MSN pozwoli przerobić listę składników bezpośrednio na listę zakupów, którą następnie przeniesiemy na urządzenie mobilne, by mieć ją pod ręką w sklepie.
Możliwa jest oczywiście pełna personalizacja serwisu. Użytkownik może oznaczyć tematy, którymi się interesuje, dzięki czemu to właśnie one będą prezentowane na stronie głównej.
Wersja testowa serwisu jest już dostępna pod adresem podanym powyżej. Już niedługo Microsoft udostępni również aplikacje mobilne na system Windows Phone, Android oraz iOS.
Źródło: Microsoft