Całkiem niedawno bo 12 grudnia Microsoft wypuścił aktualizację narzędzi deweloperskich (SDK – software development kit) do Xbox One, która jak się okazuje zwiększa wydajność pamięci ESRAM. Nowy update ułatwia pracę twórcom gier, którzy do tej pory mieli trochę problemów ze sprzętem giganta z Redmond.
Potwierdza to w rozmowie z portalem GamingBolt główny projektant gry Dying Light, Maciej Bińkowski: “Nowe API pozwala nam na znacznie więcej jeśli chodzi o ESRAM; na rzeczy, których developerzy się domagali i które nie były łatwo dostępne. To wszystko wraz z lepszymi narzędziami (PIX) pozwoliło nam na znaczne zwiększenie wydajności gry i lepsze wykorzystanie ESRAM-u.”
Dying Light ukaże się na PC, Xbox One oraz Playstation 4 już 27 stycznia. Na obu konsolach ma działać w 1080p i 30 klatkach na sekundę. Czy faktycznie tak będzie? Przekonamy się niebawem. Tymczasem trzeba docenić fakt, że Microsoft stara się poprawiać swój sprzęt i ułatwiać pracę deweloperom.
Źródło: Instalki.pl
1 thoughts on “Microsoft zwiększył wydajność Xbox One dzięki optymalizacji ESRAM”