Kinect 2.0 dla Windows nie będzie kompatybilny z wersją dla Xbox One

Przy okazji prezentacji konsoli Xbox One dowiedzieliśmy się sporo o nowej generacji urządzenia Kinect 2.0, który dołączany będzie do każdego zestawu. Równolegle poinformowano również nad trwającymi pracami nad urządzeniem dla użytkowników Windowsa. Najnowsze informacje dotyczące pecetowej wersji nowego Kinecta nie nastrajają jednak optymizmem.

Microsoft potwierdził, że Kinect dołączany do konsoli Xbox One nie będzie kompatybilny z PC (i odwrotnie). Wersja dla Windows umożliwi podpięcie urządzania, za pośrednictwem standardowego portu USB 3.0. Niestety w przypadku wersji konsolowej nie będzie to możliwe, ze względu na brak stosownego adaptera. Ponadto firma z Redmond tłumaczy, że do czasu wydania wersji dla Windows, co powinno nastąpić w okolicach listopada 2014 roku, urządzenie ma być bardziej rozbudowane pod kątem współpracy z większą ilością aplikacji i gier.

Niemało kontrowersji wywołuje również zapowiadana cena urządzenia. Na dzień dzisiejszy Kinect 2.0 dla Windows kosztować ma 399 dolarów. Jeśli porównamy parametry sprzętu do wersji konsolowej to wychodzi na to, że sam Kinect jest droższy od konsoli Xbox One. Przykład ten jednak pokazuje, że Microsoft najwidoczniej przesadził z planowaną kwotą. O tym jednak zdecydują już sami klienci po premierze urządzenia.

Źródło: Arstechnica, INSTALKI.pl

Podziel się:
  • Wykop
  • Twitter
  • Gwar
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • MySpace
  • del.icio.us
  • Facebook
  • RSS

2 thoughts on “Kinect 2.0 dla Windows nie będzie kompatybilny z wersją dla Xbox One

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *